Babyskuttis mår bra ❤

Jag är ledsen för den långa frånvaron! Livet flyger förbi i en alldeles för hög fart - jag hinner själv inte riktigt med. Det är allt ifrån lägenhetesförsäljning och renovering till sjukdom och alldeles för mycket jobb.
 
Allt är bra med mig iallafall! Och med lilla bebis i magen.
 

Jag har ju inte ens berättat om ultraljudet! Men det var helt underbart att se den lilla skuttisen därinne. & vet ni vad? Jag hade SÅ FEL! Det är en flicka! Tänk vad fel jag hade :) Hon låg gött så att säga - i de mest roliga positioner. På första ultraljudet hade hon fötterna ovanför huvudet och på det andra låg hon och sög på tummen!
 
Nu måste jag jobba men jag ville bara uppdatera läget lite! Jag är ledsen men livet får komma före bloggen
 
 
Om bloggen | |
#1 - - barnkampen:

Saknar uppdateringar! :D Vart har du tagit vägen? :D

Svar: Livet tog en massa vändningar så bloggen hamnade i skymundan. Flytt och renovering + att min pappa vart sjuk och gått bort har gjort att jag inte ens minns att jag haft en blogg! Bebis sparkar och har sig och beräknas dyka upp nästa vecka om hon inte är för långsam i starten ;) Har inte lyckats gå in på din blogg på ett tag heller, skriver du något? ♥
Jennifer Gustavsson

#2 - - barnkampen:

Åh, beklagar verkligen sorgen! Man hade hoppats på att det inte var något allvarligt! Men jag förstår gott och väl att bloggen inte prioriteras!
Låter bra med bebisen, hoppas att hon dyker upp snart! :D
Ja, nu har jag kommit igång, gick in i vecka 12 igår så nu känns det som att man vågar börja skriva mer och hoppas! :D ♥

Svar: Åh grattis!!!!! :D Skriver du i bloggen än? Vill gärna ha lösenordet isåfall! :)
Jennifer Gustavsson

#3 - - barnkampen:

Hej fina du! Går ofta in och tittar till bloggen. Hur går det med bebis? Har hon kommit? :) Är allt bra i övrigt, under omständigheterna! Hoppas verkligen det! Tänker på dig! :)

Svar: Men hej! Vad kul att få läsa om hur allt går :) Det går trots allt bra med allt, livet går ju alltid vidare! Lilla C har dykt upp och allt går fantastiskt bra! Jag hinner verkligen inte blogga fastän jag önskat, men du får gärna följa mig på Insta, där uppdaterar jag något iallafall! jennixxx heter jag där! Det känns ändå riktigt roligt att följas åt lite eftersom vi på nåt sätt började resan tillsammans:) kram på dig!
Jennifer Gustavsson

#4 - - norralivet.blogg.se:

Har en ny blogg förresten, såg nu att den gamla står som namn på förra kommentaren :)

#5 - - norralivet.blogg.se:

Åh vad roligt! Härligt att höra att allt är bra och att man inte har tid med bloggen är väl egentligen ett gott tecken :D har skickat en förfrågan! Vad roligt, som du säger, att kunna följas åt ändå :) Stoort grattis till er bebis! Så härligt! Känns som så länge sedan resan startade men nu är du i mål och halvtid för mig :) Så underbart! <3

Upp