Happy moments

 
Ja! Helt plötsligt var jag i 3+ på Clearblue testet. Jag är alltså minst i vecka 5! Enligt alla appar och gravidkalendrar jag tittat på är jag i vecka 7. Uträknat från senaste mensen. WHAT? Hur kunde jag missa detta i flera veckor? Och utan symptom? Mest troligt är jag väl någonstans runt 5-6 kan jag tänka mig. 
 
Jag är lycklig över det i alla fall. Skitlycklig. För nu har jag fått hoppa över åtminstone några av de där orosveckorna som jag fasar så för. Och jag är längre än sist, för då visade Clearblue bara 1-2 veckor. Nu är jag på 3+.
 
Nu blev jag så glad!!! 
 
 
Gravid | Gravid, clearblue, clearblue digital | |
#1 - - Kampen till ett plus:

Åh, stort grattis :)

Svar: Tack!! ♥
Jennifer Gustavsson

#2 - - Marre:

Åh grattis va roligt för er !! Läste lite på din blogg och såg att vi fick missfall ungefär samtidigt och i samma vecka:,( jag väntar fortfarande på plus igen men blir så glad när Jag såg att du blivit det igen det ger en annan lite hopp faktiskt!

Svar: Ja man får verkligen inte tappa hoppet :) Men jag har svårt att vara sådär översvallande glad men det kommer nog ju längre tiden går! Oron är rätt stor fortfarande så jag är ändå glad att det tagit några månader så att jag hunnit komma över missfallet lite mer. Annars hade jag nog vart mer orolig! Håller tummarna stenhårt för att det är din tur snart också söta du! Kram ♥
Jennifer Gustavsson

#3 - - linnealchf.blogg.se:

åååh, grattis!! <3

Svar: Tack!! ♥
Jennifer Gustavsson

#4 - - Jennie:

Detta har jag missat! Jättestort grattis till er! Denna gången kommer det gå vägen =)

Svar: Åh tack!! Jag håller tummarna stenhårt ♥
Jennifer Gustavsson

Upp