2015 is the year

Jag hoppas att ni haft ett bra nyår!
2013....Happy New Year! Graphic Design by Camilla Anchisi
Mitt var övervägande bra måste jag ändå säga! Vänner på middag hemma hos oss så det var raketer & bubbel på tolvslaget (alkoholfritt för mig ofcourse), spel och skratt! Jag fick smyga med mitt alkoholfria bubbel & vin men jag trooooor inte att någon gissade att jag inte drack. Med tanke på min flummighet som blir större ju tröttare jag blir tror jag definitivt att jag gick att tolka som lite lullig.
 
Det enda som inte var särskilt skoj var en liiiiiiiiiiiiiten (med betoning på JÄTTELITEN) flytning som var lite brun-rosa. Jag fick panik och blev helt kall. Idag var det lite brunt och sedan har det inte kommit något mer så det känns bättre. Men usch - den känslan. Jag hatar den. Och ingenting kan man göra åt det heller.
 
Imorgon, eller måndag, får jag ringa till BVC/MVC och boka in mig. Jag vill nog ändå veta att allt ser bra ut. Dock har illamåendet ökat lite idag, mest pga trötthet tänker jag. Så helst vill jag vänta med att kolla något tills i vecka 12. Allt innan det är ändå inte särskilt betryggande.
 
Nu har jag svamlat på. Dags att jobba lite även om det tar emot. Att lägga sig närmre halvfyra när man är van att somna cirkus 21-22 på kvällen är inte toppen. Puss
 
Om bloggen | |
#1 - - barnkampen:

Det är säkert ingen fara men jag förstår den automatiska känslan du får. Andas och ta det lugnt, jag tror verkligen på att det är er tur nu!

Svar: Tack söta du! :) Försöker med det. Tror nästan att jag är lite FÖR påläst! Kram ♥
Jennifer Gustavsson

Upp